ASSALAMUALAIKUM!

Wednesday, July 21, 2010
Salam sayang dari aku untuk korg semua..aku skg kat matrik pahang..rami kot yg dah tau..bdk2 matrik baru je lepas ujian pertengahan semester..harap korg dapat la doakan kejayaan kitorg dlm exam tu..doa sikit pun jadi la..hehe..roommate aku smua dah balik..aku je yg terkontang-kanting kat sini sorg2..xpe,untuk mengharumkan nama KMPh jugak..jumaat ni aku n da gang akan bertolak ke matrik johor(KMJ)..best gak bley jalan2 ni..dah lame x dapat jalan2 free..dah la dapat elaun 200 lak tu gi sane(sape nak aku blanje angkat tangan!)..hehe..mintak2 la menang..dah puas aku kalah kat final setiap kali aku join tournament..3 kali lak tu..korang tau2 la aku masuk ape..haha..sape2 yg tgh prepare nak gi oversea tu,best of luck untuk korang n jangan lupa diri,dunia,akhirat dan agama k..nanti bile dah gi oversea nanti,upload la pics korang kat sane(supaya kami rase jeles sket)..chow dulu..nak gi dewan,ade program Jejak Emas KAKOM(Kejohanan Kokurikulum Matrikulasi)..semangat nak menang ni!

3 comments:

{ methylene blue solution } at: July 22, 2010 at 2:53 PM said...

nyu,all the best!!
bolot sume juara..haha..

{ SubZero } at: July 22, 2010 at 11:38 PM said...

insyaAllah..KMPh is da best!!!

{ Press 506 } at: July 25, 2010 at 10:44 AM said...

penyuh..
spike penyuh..